close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת מטבח גינה

מערכת שורשכג אב, תשפ13/08/2020

אתם אוהבים לארח את בני המשפחה והחברים ואין דבר נפלא יותר מלעשות זאת בנוחיות גינתכם הביתית

תגיות:
צילום: חסון מטבחי גינה

החלטתם שהגיע הזמן להשקיע במטבח גינה, אתם אוהבים לארח את בני המשפחה והחברים ואין דבר נפלא יותר מלעשות זאת בנוחיות גינתכם הביתית. אם כך מה נדרש מכם בעת קניית המטבח לגינה? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לרכוש את המטבח לגינה שיענה על כל הצרכים שלכם ויספק לכם חווית בישול חיצונית נפלאה.

אסתטיקה
העין האנושית נהנית מדברים יפים, חפצים, נאים, מאסתטיקה וטוב טעם. כשאנו נכנסים לחנות לבחור בה דבר מה, תמיד נבחר בחפץ אשר משך את תשומת ליבנו יותר משאר החפצים בחנות. נבחר את אותו החפץ אשר מתאים לטעם האישי שלנו ושמצא חן בעינינו. הדבר חשוב
צילום: חסון מטבחי גינה
גם בבחירת מטבח הגינה. אל תתפתו לבחור בכל מטבח גינה, התאימו אותו אל ריהוט הגינה הקיים. ממש כפי שלא הייתם רוכשים מקרר שלא יתאים לעיצוב המטבח, או מזנון שלא יתאים לעיצוב הסלון שלכם, כך חשוב להקפיד ולבחור את המטבח אשר ימשיך את הקו העיצובי של הגינה הקיימת כיום. בין אם מדובר בריהוט עצמו ובין אם מדובר בצמחייה ובסגנון של הגינה עצמה.

פרקטיות
באופן כללי מומלץ לרכוש מטבח גינה עשוי נירוסטה. הנירוסטה אשר עשויה מפלדת אל־חלד, קלה לניקוי, לא מחלידה, נשמרת היטב לאורך זמן ואף משתלבת היטב עם עץ אם תרצו לשלב בין שני החומרים מבחינה דקורטיבית.

מעבר לכך מחירה של הנירוסטה הוא זול, היא עמידה בחום, ניתנת למחזור ומעוצבת בסגנון מודרני המזכיר לנו מטבחי שפים במסעדות יוקרה איכותיות.

התאמה אישית
חשוב שתדעו כי את מטבחי הגינה מנירוסטה ניתן להתאים לכם באופן אישי, החל מהעיצוב ועד לגודל שלו אתם זקוקים. מעבר לכך תוכלו לשלב במטבח הגינה שלכם אביזרים נוספים, כגון: משטח עבודה רחב ידיים, כיור עם ברז מובנה במשטח הנירוסטה, גריל גז איכותי, כיריים של גז לבישול, צ'יפסר ועוד מגוון אביזרים רבים. חשוב להקפיד ולרכוש אביזרים המותאמים לשהייה בחוץ כדי שלא יתקלקלו מהחום הכבד השורר בקיץ או בימי החורף הגשומים.

דבר נוסף המהווה יתרון עצום הוא ארונות האחסון המאפשרים לכם לאחסן את כל כלי המטבח הנחוצים כבר במטבח הגינה במקום לשנע אותם מתוך הבית החוצה לגינה בכל פעם שאתם מארחים בגינה.

עוד יתרון הוא החיבור לחשמל ומערכת תאורה המאפשרת לכם לחבר מקררים שונים – לשתייה קלה או יינות. וליהנות מתאורה חזקה בזמן שאתם מכינים את המנות השונות בחוץ.

לסיכום, אם החלטתם לשדרג את הגינה ולהוסיף לה מטבח גינה אל תתפשרו. תכננו את הקמת המטבח בקפידה. מדדו את הגינה ואת השטח שעליו תקימו את המטבח, החליטו אילו אלמנטים נדרשים עבור מטבח הגינה שלכם, וודאו שהמטבח משתלב היטב עם העיצוב והריהוט הנוכחיים בגינה ורכשו מטבח אשר ישמש אתכם באופן המיטבי ביותר לאורך שנים ארוכות של אירוח מושלם בגינה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה